Logo BIP

Ogłoszenie o naborze pracownika nr 5/2020

Ogłoszenie w BIP KPRM nr 69416
Data ukazania się ogłoszenia: 01.10.2020r.
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW
W TORUNIU

Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków
Poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszy inspektor
ds. finansowych
w Wydziale Budżetu i Finansów

Wymiar etatu: 1

Adres urzędu:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu
87-100 Toruń, ul. Łazienna 8

Miejsce wykonywania pracy:
Toruń

Warunki pracy:
- nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy;
- praca z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godz. dziennie;
- pomieszczenia biurowe znajdują się na 4 kondygnacjach (schody, bez podjazdów i bez windy);
- brak dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,

Zakres zadań:
- Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych związanych z eksploatacją budynków, samochodów służbowych oraz zaopatrywaniem jednostki w materiały i wyposażenie;
- Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych jednostki oraz nadzór nad ewidencją inwentarzową Delegatur w Bydgoszczy i Włocławku;
- Księgowanie operacji gospodarczych, uzgadnianie kont, przygotowywanie zestawienia obrotów i sald do sprawozdawczości;
 - Likwidatura faktur oraz terminowa realizacja zobowiązań WUOZ w Toruniu i Delegatury w Bydgoszczy;
- Prowadzenie kontroli dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym jednostki;
- Zastępowanie pracownika sekretariatu w czasie jego nieobecności w zakresie obsługi klientów oraz ewidencjonowania pism przychodzących i wychodzących z urzędu przy pomocy elektronicznych nośników danych, łącznie z pocztową obsługa korespondencji.


 
Wymagania niezbędne:
wykształcenie: średnie ekonomiczne, rachunkowość.
Staż pracy: co najmniej 3 lata w księgowości;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- znajomość Klasyfikacji Budżetowej;
- znajomość ustawy o rachunkowości;
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe (mile widziane)
- znajomość obsługi programu bankowego NBE
- znajomość obsługi programu e-Dok
- znajomość obsługi programu księgowego PROGMAN.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji i klauzula informacyjna – druki na stronie www.torun.wkz.gov.pl (w BIP zakładka – nabór pracowników)
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. ( druki do pobrania na stronie www.torun.wkz.gov.pl ( w BIP zakładka – nabór pracowników)

Terminy i miejsce składania dokumentów:
-Dokumenty należy złożyć do 16.10.2020 r.
-Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu
87-100 Toruń, ul. Łazienna 8

Dane osobowe – Klauzula Informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
• Administrator danych i kontakt do niego: Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków z siedzibą w Toruniu przy ul. Łazienna 8; 87-100 Toruń tel. (56) 655 47 51 lub (56) 621 06 92, adres e-mail torun@torun.wkz.gov.pl
• Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Oso0bowych – kontakt pod adresem e-mailowym: iod@oin.info.pl, adres korespondencyjny: Wojewódzki Urząd ochrony Zabytków w Toruniu, ul. Łazienna 8 tel. +48 602 734 255;
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
• Informacje o odbiorcach danych:  Administrator może udostępnić Pani/Pana dane osobowe wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, jak również podmiotom współpracującym w procesie rekrutacji, podwykonawcom, czyli podmiotom z których Administrator korzysta przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, w tym w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej ( z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
• Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych:
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.Stawki2, 00-193 Warszawa).
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
• Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art.6 ust.1 lit.b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. Z art.6 ust. 1 lit.c RODO;
3. art.6 ust. 1 lit. A RODO oraz art.9 ust. 2 lit.a RODO.
• Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z aet. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym  przepisami prawa, zostanie potraktowana jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust.2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, które może zostać odwołane w dowolnym czasie.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

 


Inne informacje:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%;
- procedura prowadzenia naboru pracowników do korpusu służby cywilnej w WUOZ w Toruniu znajduje się w BIP urzędu na stronie internetowej www.torun.wkz.gov.pl
- dodatkowe informacje można uzyskać pod tel. (56) 62 106 92
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane;
- list motywacyjny, cv/życiorys i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem;
- prosimy o odniesienie się w aplikacji do wszystkich wymagań niezbędnych zawartych w ogłoszeniu co będzie traktowane na równi z oświadczeniem o ich spełnieniu w trakcie selekcji aplikacji na podstawie złożonych dokumentów;
- tylko kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub na wskazany adres poczty elektronicznej;
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
- nasz urząd nie ponosi odpowiedzialności za treść przedruków zamieszczonych w innych źródłach.